• bijna veilig

Abbenbroek heeft afgelopen zaterdag goede zaken gedaan. Op het eigen complex werd Rockanje met 2-1 verslagen.

Door deze overwinning, en de resultaten van de directe concurenten in de race om lijfsbehoud in de 4de klasse, staat Abbenbroek nu op een "veilige plaats".

Aankomende zaterdag staat de uitwedstrijd tegen Vlotbrug op het programma. Voor het stroefdraaiende Vlotbrug is dit de laatste competitie wedstrijd van het seizoen. Aangezien Vlotbrug momenteel onder Abbenbroek staat is een gelijkspel voldoende om Vlotbrug onder ons te houden. Als dan ook de ander ploegen die in aanmerking komen voor een (nacompetitie)degredatie plaats ook meewerken kan het zo maar zijn dat Abbenbroek definitief veilig is. Zo niet dat komt alles op de laatste wedstrijd aan, thuis tegen    's Gravendeel op 27 mei.

Kortom nog even spannend dus.

Klik hier voor de foto's van Ruud van de wedstrijd tegen Rockanje