• Bernissetoernooi vanaf nu Keijzerwaard Toernooi!

Nadat in het verleden woonstichting de Zes Kernen jarenlang sponsor was van het Bernissetoernooi voor standaardelftallen heeft de organisatie van het toernooi Assurantie Kantoor Keijzerwaard en RegioBank Oudenhoorn bereid gevonden om dit sponsorschap voor de komende 5 edities op zich te nemen.
    De naam voor het toernooi wordt het “Keijzerwaard Toernooi”.

Als toernooiorganisatie c.q. de clubs Abbenbroek, GHVV ’13, OHVV, Simonshaven en Zuidland
    zijn we zeer verblijd met deze overeenkomst.

Als co-sponsor is bovendien Restaurant De Beren Heenvliet bereid gevonden de barbecue op de donderdagavond direct na afloop van de wedstrijden te sponsoren.
    Voorts zal ook KDS Logistics als co-sponsor van het toernooi een bijdrage leveren.
    Ook hen zijn we zeer dankbaar voor de toegezegde ondersteuning.

Het toernooi is, zoals bekend, al jarenlang een seizoensopener in het gebied van de voormalige
    gemeente Bernisse. Een toernooi waar vele belangstellenden op af komen om de nieuwe teams
    op kracht in te schatten en nieuwe spelers te bekijken.

Als Covid het toelaat zal de eerste editie van het “Keijzerwaard Toernooi” worden verspeeld bij
    GHVV ’13 op dinsdag 17 aug. en donderdag 19 aug., aanvang 18.45 uur.